Bayram öncesi Aydın’da hastamız vardı. Arife gününden bir gün önce taburcu edildi. Söke’ye getirmek için Kuşadası’ndan dolaşmayı tercih ettik. Çünkü Aydın’a giderken gördük ki Novada Kavşağında kuyruk Argavlı ötelerinden başlıyordu. O sıcakta ameliyattan yeni çıkmış hastayı daha da perişan etmemek için yolu uzatıp Çamlık-Kuşadası güzergahından Söke’ye gelmeyi tercih ettik.


Devlet otoyollar yapıyormuş, köprüler yapıyormuş… Bize ne faydası varsa?..
Allah aşkına şu kavşağa nasıl bir düzenleme getirecekseniz getirin de, Söke bir nefes alsın. Zararı yok, yol ve köprülerde olduğu gibi, kavşak geçiş ücreti de verelim. Ama bu kavşak kullanılır olsun. Hastamız var, yaşlımız var. Bu sıcak yaz günlerinde o insanlara günah değil mi?..
Yıllardır bu sorunu çözemeyen, çözmek bir tarafa gündeme bile getirmeyen Aydın Milletvekilleri seçimlerde hangi yüzle oy istiyorlar ve de isteyecekler merak ediyorum.
***
Bir hemşerimizle karşılaştım. Kendisi her zaman Söke’nin sorunlarına duyarlı olmuştur. Beni görür görmez hemen yanıma gelip birkaç gün önce yazdığım Novada Kavşağı ile ilgili yazımdan söz ederek bayram günlerinde yaşanan bir olayı anlattı.
Bayram tıkanıklığında kavşakta 45 dakika beklemişler. Tam da öğle vaktiymiş ve de araçta şeker hastası bir yakınları varmış. Hasta fenalaşmış ve tıbbi müdahale gerekmiş.

Daha önce de ifade etmiştim; bu hemşerimiz sorunlara duyarlı ve çözüm arayan bir kardeşimizdir. Şahit olduğu bu olaydan etkilenmiş. Ankara’da Bakan düzeyinde iletişim sağlayıp bu sorunu anlatabilmiş. Olumlu sonuçlar aldığını söyledi. Doğrusu çok mutlu oldum. Neyin ne zaman ve nasıl karşımıza çıkacağı belli olmaz. Belki de çözüm bu sayede çabuklaşacaktır.
Ayrıca bu kardeşimiz oluşturduğu bir de platformdan söz etti de, şu sıralar bu türlü çalışmalar çoğaldığı için fazla etkilenmedim. Ama eğer Bakan Bey söz verdiyse ve hatta çalışma da başlattıysa ümit edebiliriz diye düşünüyorum.