Aslında bu haberlere CHP Genel Merkezinin sessiz kalması da kabul edilebilir bir davranış değil ama, CHP’nin bu yeni yönetiminin zaten yaptıkları ve de yapmadıkları şeyler o kadar garip, yanlış ve CHP söylemlerine o kadar ters ki…nn
nBakınız, İzmir Ekspres isimli gazetenin internet sayfasından bir haber başlığı; “Söke’de skandal görüntüler.”nAlt başlık da şöyle yazılmış: Söke Belediye personeli mesai saatlerinde seçim çalışmalarında…nHaber devam ediyor.n“Aydın ili Söke ilçesinde CHP’nin Söke Belediye Başkan Adayı Mustafa İberya Arıkan’ın seçim afişlerini Söke Belediyesinde görevli olan personellerin mesai saatleri içinde dağıtım yaptığı öğrenildi.”nİzmirli meslektaşlarımız bu durumu yadırgamışlar da, biz normal karşılıyoruz. Belediye başkanlarımız belediye imkanlarını kullanarak seçim kazanmayı çok da yanlış bulmazlar. Aslında siyaset insanlarının tamamında bu anlayış mevcut. Bakınız, en üst makamlara gelmiş olan siyaset insanları da makamlarının avantajlarını kullanmakta bir sakınca görmüyorlar. Bizim başkan bu işi biraz daha abartılı ve aleni olarak yapıyor.nİzmir Ekspres haberine devam ediyor.n“CHP Söke Belediye Başkan Adayı Mustafa İberya Arıkan bütün belediye kaynaklarını lehine kullandığı basın, medya başta olmak üzere tüm belediyenin tüm imkanlarını kendi propagandası için kullanmaya devam ediyor. Söke Belediyesinden maddi olarak ciddi olanak sağlayan Arıkan birde belediye personelini sahada çalıştırması Sökeliler tarafından tepki karşılandı.”nVallaha Sökelilerin bu durumu nasıl karşıladığının bilmiyorum. Ama öyle tepki falan da gözlemlemedim. Bizim hemşerilerimiz bu konularda sınırsız bir hoşgörüye sahiptir. Görse de görmezden gelir. “Herkes kendi yaptığından utansın” deyip işi Allaha havale etmeyi tercih eder. Ama bu türlü istismarların faturasını sandıkta da mutlaka keser.nBir vatandaşımız da bana mesaj göndermiş. Belediye Başkanımız Mustafa İberya Arıkan belediye başkanlığı maaşı yanında LİMA A.Ş.’den de maaş alıyormuş. LİMA kurulduğundan bu yana hiçbir belediye başkanı oradan maaş almamış. İlk kez bu maaşı Arıkan almaya başlamış. Vebali söyleyenlerin boynuna, ben bu işi bilemem. Öyle ya, kimin nereden ne aldığını nasıl bileceğim ki? Hem zaten 8-9 yerden maaş alanları bile duymadık mı?